Meslek Tanıtımı Eğitim Süreci Meslekte İlerleme Çalışma Alanları ve İş Bulma Olanakları
Öğretim Elemanları Ders Müfredatı-İzlencesi Staj İşlemleri

 

Genel Bilgiler

E-ticaret ve Pazarlama Programı, gerek ticari gerekse finansal hizmet piyasalarında, e-ticaretin yaygın olarak kullanımından ortaya çıkan uzmanlaşmış işgücü ihtiyacını karşılayabilecek profesyoneller yetiştirilmesini sağlayan üniversitelerin 2 yıl süreli eğitim verdiği bir programdır.

E-Ticaret ve Pazarlama Programı, “Digital Ortamda Girişimcilik, Arama Motoru Optimizasyonu, Sosyal Medya Pazarlaması, Sosyal Medya Yönetimi, E-Ticaret Yazılımı ve Hazır Sistemler, Web Programlama, Mobil Programlama ” dersleri başta olmak üzere dijital iletişime dair kapsamlı ders planı ile sektörün ihtiyaçlarını gidermeye yönelik hazırlanmıştır.

Bu bölümde okumak isteyen öğrencilerin;

    • • Analitik düşünebilen.
    • • Öz güveni yüksek,
    • • Teknolojideki hızlı gelişmeleri izleyip onlara uyum sağlayabilen,
    • • Yeniliklere açık,
    • • Ekip çalışmasına yatkın olması gerekmektedir.