Meslek Tanıtımı | Eğitim Süreci | Meslekte İlerleme | Çalışma Alanları ve İş Bulma Olanakları |
Öğretim Elemanları | Ders Müfredatı-İzlencesi | Staj İşlemleri |
Genel Bilgiler
E-ticaret ve Pazarlama Programı, gerek ticari gerekse finansal hizmet piyasalarında, e-ticaretin yaygın olarak kullanımından ortaya çıkan uzmanlaşmış işgücü ihtiyacını karşılayabilecek profesyoneller yetiştirilmesini sağlayan üniversitelerin 2 yıl süreli eğitim verdiği bir programdır.
E-Ticaret ve Pazarlama Programı, “Digital Ortamda Girişimcilik, Arama Motoru Optimizasyonu, Sosyal Medya Pazarlaması, Sosyal Medya Yönetimi, E-Ticaret Yazılımı ve Hazır Sistemler, Web Programlama, Mobil Programlama ” dersleri başta olmak üzere dijital iletişime dair kapsamlı ders planı ile sektörün ihtiyaçlarını gidermeye yönelik hazırlanmıştır.
Bu bölümde okumak isteyen öğrencilerin;
-
- • Analitik düşünebilen.
-
- • Öz güveni yüksek,
-
- • Teknolojideki hızlı gelişmeleri izleyip onlara uyum sağlayabilen,
-
- • Yeniliklere açık,
-
- • Ekip çalışmasına yatkın olması gerekmektedir.